Strategia marketingowa książki 

W jaki sposób czytelnik ma kupić Twoją książkę w księgarni, jeśli nie będzie wiedzieć, że może to zrobić? Mam na to rozwiązanie. Schemat działań marketingowych dostosowany do Twojego tytułu, podzielone wedle trzech etapów: I okres przed premierą książki, II działania okołopremierowe, III rok po premierze książki. Schemat zawiera również ogólne porady dotyczące budowy Twojego pisarskiego wizerunku. Jak i gdzie się kreować? Do kogo trafić z konkretnym tytułem? Wszystko w trzech obszarach: promocji w Internecie, mediach tradycyjnych oraz podczas spotkań bezpośrednich. 490 zł

Konsultacje on-line/telefoniczne

Chcesz się dowiedzieć, jak najskuteczniej wypromować swój pisarski wizerunek w mediach? Jak zdobyć nowych czytelników? Co zrobić, by znaleźć się na targach książki oraz być zapraszanym przez biblioteki na spotkania autorskie w całym kraju? Co zrobić, by Twój tekst trafił pod skrzydła dużego wydawcy, a może i został opublikowany za granicą? Jeśli potrzebujesz informacji na temat wydania i/lub marketingu książki, zapraszam na spotkanie online lub rozmowę telefoniczną! Umów się za pośrednictwem maila fabrykadygresji@gmail.com i zapytaj mnie o wszystko, co przychodzi Ci do głowy! 280 zł/h

Polecamy fabrykadygresji.pl i twórczą, profesjonalną pracę Pani Emilii.
Stworzony przez Panią Emilię pressbook jest wizytówką książki, świetną reklamą, która już na siebie pracuje.
Kontakt z Panią Emilią niezwykle ciepły, inspirujący. Daleko wykraczający poza standardowy schemat kupujący-sprzedający.
Profesjonalne podejście do pracy oraz elastyczność w kwestii twórczych zmian, pozwala kontynuować naszą współpracę w przyszłości.
Agnieszka i Dobiesław Konieczni

Krótki wstęp do Apokalipsy

Pressbook

jest formą przedstawiania informacji o książce w atrakcyjny sposób. Tak, by jego odbiorca nie tylko zapragnął przeczytać tekst. Chodzi o to, by już po zapoznaniu się z pressbookiem dziennikarz czy bloger wiedział, że książka jest rewelacyjna i warto o niej opowiedzieć szerszemu audytorium! 500 zł