Strategia marketingowa książki 

W jaki sposób czytelnik ma kupić Twoją książkę w księgarni, jeśli nie będzie wiedzieć, że może to zrobić? Mam na to rozwiązanie. Schemat działań marketingowych dostosowany do Twojego tytułu, podzielony wedle trzech etapów: I okres przed premierą książki, II działania okołopremierowe, III rok po premierze książki. Schemat zawiera również ogólne porady dotyczące budowy Twojego pisarskiego wizerunku. Jak i gdzie się kreować? Do kogo trafić z konkretnym tytułem? Wszystko w trzech obszarach: promocji w Internecie, mediach tradycyjnych oraz podczas spotkań bezpośrednich.

690 zł

Podczas konsultacji marketingowych wszystko było jasne, a ewentualne elementy, które mogły być dla mnie nowością lub są swego rodzaju żargonem branży, Emilia świetnie wytłumaczyła i cały czas czuwała nad tym, aby wszystko było dla mnie jasne. Ogrom wiedzy z dziś, który otrzymałam, wymaga wręcz zrobienia ode mnie dodatkowych notatek. Każdy element strategii marketingowej został szczegółowo przedstawiony! Otrzymałam mnóstwo nowych informacji, dowiedziałam się praktycznie wszystkiego! A co więcej, na każde moje pytanie dostawałam pełną, profesjonalna odpowiedź popartą przykładamy i faktami. Wszystko samo układa się dzięki temu i w głowie, i w harmonogramie. 
Dokument ze strategią jest absolutnie świetnie opracowany i stanowi genialną kanwę do mojej pracy indywidualnej na później. To miejsce gdzie czuję, że mogę zorganizować wszystko, co jest do wykonania, ale też dodać pomysły, które wymagają sprawdzenia. Co ważne, podczas spotkania i za pomocą tego dokumentu otworzyły się przede mną nowe wyzwania, pomysły i cały proces dostał nowego, kreatywnego kopa.
Katarzyna Stelmach

Autorka książki Od dukania do gadania, Coach, nauczycielka języków obcych i vlogerka

Rozmowa z Emilią była czystą przyjemnością.
Przedtem poruszałam się trochę we mgle, teraz już wiem, jakie konkretne kroki mogę podjąć. Jak już wspominałam, znam się na pisaniu, ale nie na marketingu ani sprzedaży, więc dzięki Emilii ten proces wydaje się już trochę mniej przerażający.
Największą zaletą tego spotkania był fakt, że mogłam dowiedzieć się czegoś nowego o mojej książce z obiektywnego punktu widzenia. Wcześniej nie umiałabym powiedzieć na przykład, co wyróżnia moją historię na rynku. Znam swoją opowieść na wylot, ale skąd mam wiedzieć, co dla siebie znajdzie w niej czytelnik, co jest w niej takiego, czego nie ma u innych pisarzy (z wyjątkiem rzeczy oczywistych, np. realiów). Spostrzeżenia Emilii były dla mnie czymś nowym i cennym. Tak samo wspomnienie o wartościach, którymi cechuje się moja historia […].
Poza tym kontakty do bibliotek są bardzo cenne, fakt, że autorzy mogą sprzedawać książki na swojej stronie i że nie jest to specjalnie ryzykowne finansowo, pomysły na sponsorów, etc. Czas konsultacji umożliwił mi zadanie wszystkich nurtujących mnie pytań, choć gdybym mogła, to gadałabym z Emilią jeszcze kolejne trzy godziny! 🙂

Z. D. Wittner

Autorka książki Droga do Little Star

Konsultacje on-line/telefoniczne

Chcesz się dowiedzieć, jak najskuteczniej wypromować swój pisarski wizerunek w mediach? Jak zdobyć nowych czytelników? Co zrobić, by znaleźć się na targach książki oraz być zapraszanym przez biblioteki na spotkania autorskie w całym kraju? Co zrobić, by Twój tekst trafił pod skrzydła dużego wydawcy, a może i został opublikowany za granicą? Jeśli potrzebujesz informacji na temat wydania i/lub marketingu książki, zapraszam na spotkanie online lub rozmowę telefoniczną! Umów się za pośrednictwem maila fabrykadygresji@gmail.com i zapytaj mnie o wszystko, co przychodzi Ci do głowy! 280 zł/h

Polecamy fabrykadygresji.pl i twórczą, profesjonalną pracę Pani Emilii.
Stworzony przez Panią Emilię pressbook jest wizytówką książki, świetną reklamą, która już na siebie pracuje.
Kontakt z Panią Emilią niezwykle ciepły, inspirujący. Daleko wykraczający poza standardowy schemat kupujący-sprzedający.
Profesjonalne podejście do pracy oraz elastyczność w kwestii twórczych zmian, pozwala kontynuować naszą współpracę w przyszłości.
Agnieszka i Dobiesław Konieczni

Krótki wstęp do Apokalipsy

Pressbook

jest formą przedstawiania informacji o książce w atrakcyjny sposób. Tak, by jego odbiorca nie tylko zapragnął przeczytać tekst. Chodzi o to, by już po zapoznaniu się z pressbookiem dziennikarz czy bloger wiedział, że książka jest rewelacyjna i warto o niej opowiedzieć szerszemu audytorium! 500 zł