Witaj na mojej podstronie z ofertą marketingową dla autorów, którzy wydali bądź niebawem wydadzą książkę!
Gratulacje, to na pewno była długa, żmudna droga…! Niewielka część osób potrafi ukończyć proces pisania. Jeszcze mniej ludzi publikuje swoje dzieła drukiem. Zasłużyłeś na nagrodę.
Ale…
Załóżmy, że Twoja książka została wydana i stoi na jednej z półek w księgarni, upchnięta pomiędzy innymi tytułami, których w roku ukazuje się około… 30 tysięcy.
Zapewne włożyłeś w pisanie oraz proces wydawniczy sporo energii, ale… co z tego?
Co z tego, że spisane przez Ciebie dzieło stoi w księgarni, jeżeli nikt o tym nie wie?
Przez blisko 3,5 roku pracy w wydawnictwie powtarzałam moim Autorom: dystrybucja bez promocji nie istnieje. To marketing jest źródłem sprzedaży!
Czytelnik, by kupił Twoją książkę, musi się najpierw o niej dowiedzieć. Zostać zaintrygowany. Wreszcie pomyśleć: jak jej nie kupię, to oszaleję!
Nie wystarczy, że poinformujesz czytelników za pośrednictwem swojego Facebooka, który liczy zaledwie 700 obserwujących. Myślisz, że wszyscy oni są naprawdę aż tak zainteresowani Twoją twórczością?
Jeden wywiad w radiu też nie załatwi sprawy.
To co robić?
Marketing jest bardzo pracochłonną, pożerającą czas i energię działalnością. By sprzedać swoją książkę, a przez to również i siebie, powinieneś działać! Uśmiechać się, rozmawiać, biegać, załatwiać…
Co? Jak? Z kim? Gdzie i po co?
Sprawdź poniżej moją ofertę. Może zainspiruje Cię do samodzielnych działań, a może zmusi do cennej refleksji: jesteś Autorem, nie marketerem. Powinieneś skupić się na pisaniu, biznesy zaś zostawić komuś innemu. Zobacz, czy możesz być swoim własnym promotorem.