Strategia marketingowa książki 

W jaki sposób czytelnik ma kupić Twoją książkę w księgarni, jeśli nie będzie wiedzieć, że może to zrobić? Mam na to rozwiązanie. Schemat działań marketingowych dostosowany do Twojego tytułu, podzielony wedle trzech etapów: I okres przed premierą książki, II działania okołopremierowe, III rok po premierze książki. Schemat zawiera również ogólne porady dotyczące budowy Twojego pisarskiego wizerunku. Jak i gdzie się kreować? Do kogo trafić z konkretnym tytułem? Wszystko w trzech obszarach: promocji w Internecie, mediach tradycyjnych oraz podczas spotkań bezpośrednich.

690 zł

Podczas konsultacji marketingowych wszystko było jasne, a ewentualne elementy, które mogły być dla mnie nowością lub są swego rodzaju żargonem branży, Emilia świetnie wytłumaczyła i cały czas czuwała nad tym, aby wszystko było dla mnie jasne. Ogrom wiedzy z dziś, który otrzymałam, wymaga wręcz zrobienia ode mnie dodatkowych notatek. Każdy element strategii marketingowej został szczegółowo przedstawiony! Otrzymałam mnóstwo nowych informacji, dowiedziałam się praktycznie wszystkiego! A co więcej, na każde moje pytanie dostawałam pełną, profesjonalna odpowiedź popartą przykładamy i faktami. Wszystko samo układa się dzięki temu i w głowie, i w harmonogramie. 
Dokument ze strategią jest absolutnie świetnie opracowany i stanowi genialną kanwę do mojej pracy indywidualnej na później. To miejsce gdzie czuję, że mogę zorganizować wszystko, co jest do wykonania, ale też dodać pomysły, które wymagają sprawdzenia. Co ważne, podczas spotkania i za pomocą tego dokumentu otworzyły się przede mną nowe wyzwania, pomysły i cały proces dostał nowego, kreatywnego kopa.
Katarzyna Stelmach

Autorka książki Od dukania do gadania, Coach, nauczycielka języków obcych i vlogerka

Rozmowa z Emilią była czystą przyjemnością.
Przedtem poruszałam się trochę we mgle, teraz już wiem, jakie konkretne kroki mogę podjąć. Jak już wspominałam, znam się na pisaniu, ale nie na marketingu ani sprzedaży, więc dzięki Emilii ten proces wydaje się już trochę mniej przerażający.
Największą zaletą tego spotkania był fakt, że mogłam dowiedzieć się czegoś nowego o mojej książce z obiektywnego punktu widzenia. Wcześniej nie umiałabym powiedzieć na przykład, co wyróżnia moją historię na rynku. Znam swoją opowieść na wylot, ale skąd mam wiedzieć, co dla siebie znajdzie w niej czytelnik, co jest w niej takiego, czego nie ma u innych pisarzy (z wyjątkiem rzeczy oczywistych, np. realiów). Spostrzeżenia Emilii były dla mnie czymś nowym i cennym. Tak samo wspomnienie o wartościach, którymi cechuje się moja historia […].
Poza tym kontakty do bibliotek są bardzo cenne, fakt, że autorzy mogą sprzedawać książki na swojej stronie i że nie jest to specjalnie ryzykowne finansowo, pomysły na sponsorów, etc. Czas konsultacji umożliwił mi zadanie wszystkich nurtujących mnie pytań, choć gdybym mogła, to gadałabym z Emilią jeszcze kolejne trzy godziny! 🙂

Z. D. Wittner

Autorka książki Droga do Little Star

Kontakt oceniam bardzo pozytywnie. Mimo stosunkowo niedługiego czasu naszych rozmów, Emilia przekazała mi najważniejsze rzeczy, na które powinienem zwrócić uwagę. Same konkrety, bez zbytecznego niepotrzebnego przedłużania. Jest osobą kontaktową i komunikatywną.

Podczas spotkania dowiedziałem się wielu nowych rzeczy. Z jednej strony ktoś, kto, jak ja, czyta o rynku wydawniczym i w jakiś sposób uczestniczy w tym świecie, podświadomie zdaje sobie sprawę, co należy zrobić, aby wspomóc promocję książek. Z drugiej brakuje mu listy konkretnych działań, jakie należy podjąć, a Emilia mi taką listę przygotowała, zwracając uwagę na rzeczy istotne i te mniej ważne. Przekonała mnie, że potrzebuję mieć stronę internetową i co najważniejsze, muszę aktywnie włączyć się w promocję moich książek, a nie liczyć na wydawcę.

Dokument, który przygotowała mi Emilia, muszę jeszcze przetrawić. Nie zdawałem sobie sprawy z archetypów. To znaczy, gdzieś kiedyś o nich słyszałem, ale nie sądziłem, że można je wykorzystać przy tworzeniu wizerunku pisarza. I chyba jedna najważniejsza sprawa, która rozjaśniła mi obraz. Niestety w kontaktach z szeroko pojętymi mediami niczego nie ma za darmo. Sądziłem w swojej naiwności, że wystarczy im zaproponować moją przewspaniałą osobę :-), a wszyscy rzucą się do promocji moich książek. Teraz wiem, jak powinienem się do nich zwracać.

Brakowało mi spojrzenia z drugiej strony (tj. wydawcy), a Emilia mi to spojrzenie zaprezentowała.

Cała przekazana przez Emilię wiedza zawierała same konkrety, bez owijania w bawełnę.

Wojciech Kulawski

Pisarz, autor powieści kryminalnych Między udręką miłości a rozkoszą nienawiści, Lista Sześciu, Zamknięci i wielu opowiadań, m.in. Techisterio, Formagedon, Szkoła morderców

Konsultacje on-line/telefoniczne

Chcesz się dowiedzieć, jak najskuteczniej wypromować swój pisarski wizerunek w mediach? Jak zdobyć nowych czytelników? Co zrobić, by znaleźć się na targach książki oraz być zapraszanym przez biblioteki na spotkania autorskie w całym kraju? Co zrobić, by Twój tekst trafił pod skrzydła dużego wydawcy, a może i został opublikowany za granicą? Jeśli potrzebujesz informacji na temat wydania i/lub marketingu książki, zapraszam na spotkanie online lub rozmowę telefoniczną! Umów się za pośrednictwem maila fabrykadygresji@gmail.com i zapytaj mnie o wszystko, co przychodzi Ci do głowy! 280 zł/h

Z wielką przyjemnością chciałabym podzielić się moimi odczuciami po kontakcie z
Emilią z Fabryki Dygresji.
Po długich poszukiwaniach w Internecie sposobu na wydanie mojej pierwszej książki
stwierdziłam, że w Polsce wydanie książki graniczy z cudem. Potrzebowałam kogoś, kto
podpowiedziałby mi, co mogę i powinnam w tej kwestii zrobić. Nie wiedziałam na ten
temat kompletnie nic.
Wtedy znalazłam blog „Fabryka Dygresji”. Po przeczytaniu kilkunastu artykułów
zdecydowałam się na kontakt.
Pełna obaw, nadziei i ciekawości z drżącym sercem wysłałam wiadomość.
Odpowiedź dostałam już następnego dnia. Napisała do mnie Emilia redaktorka
„Fabryki” i umówiłyśmy się na konsultacje online.
Kontakt na Skypie odbył się w fantastycznej atmosferze. Emilia okazała się
uśmiechniętą, przemiłą osobą do tego uzbrojoną w wiedzę. Podpowiedziała mi wiele
ciekawych rzeczy, które same nigdy by mi nie wpadły do głowy. Zapoznała mnie z
cyklem wydawniczym, promocją, zaproponowała wydawców pasujących do mojej
propozycji wydawniczej. Odpowiedziała również na wszystkie dręczące mnie pytania.
Do tego wyrażała się jasno i zrozumiale co ułatwiło mi zorientować się co i jak. Godzina,
którą przegadałyśmy na Skypie, minęła szybko, ale stanowczo wystarczyła, by otulająca
mnie mgła niewiedzy rozpłynęła się całkowicie.

Jowita Julia Piotrowska

Joasia i tajemnice Gór Olbrzymich

Pressbook

jest formą przedstawiania informacji o książce w atrakcyjny sposób. Tak, by jego odbiorca nie tylko zapragnął przeczytać tekst. Chodzi o to, by już po zapoznaniu się z pressbookiem dziennikarz czy bloger wiedział, że książka jest rewelacyjna i warto o niej opowiedzieć szerszemu audytorium! 500 zł

Polecamy fabrykadygresji.pl i twórczą, profesjonalną pracę Pani Emilii.
Stworzony przez Panią Emilię pressbook jest wizytówką książki, świetną reklamą, która już na siebie pracuje.
Kontakt z Panią Emilią niezwykle ciepły, inspirujący. Daleko wykraczający poza standardowy schemat kupujący-sprzedający.
Profesjonalne podejście do pracy oraz elastyczność w kwestii twórczych zmian, pozwala kontynuować naszą współpracę w przyszłości.
Agnieszka i Dobiesław Konieczni

Krótki wstęp do Apokalipsy